Beste, Ik bestelde via Shein ondertussen bijna 2 weken geleden een pakje en deze zou geleverd worden door GLS. Uit ervaring weet ik dat als ik de melding krijg dat GLS zal leveren dat ik me dan al mag voorbereiden op problemen. Deze ervaring is echter wel bij uitstek de ergste! Mijn bestelling is sinds 10/11 al in België en werd normaal gezien door de feestdag deze maandag 13/11 geleverd. Zowel maandag als dinsdag kreeg ik op de ene site de melding dat het pakket niet geleverd kon worden, omdat er niemand aan de receptie was...raar, want er is natuurlijk geen receptie bij een appartementsblok. Op de andere site kreeg ik dan weer te horen dat de levering niet geslaagd was, omdat er niemand thuis was. Er was beide dagen heel de dag iemand thuis en die heeft niet eens een busje zien passeren. Op dinsdagnamiddag/ avond heb ik meerdere keren contact proberen op te nemen met GLS, maar zonder gehoor. Via telefoon krijg je niemand aan de lijn en via het contactformulier krijg je gewoon te horen dat het pakket zo snel mogelijk en de volgende werkdag geleverd wordt. Dan komen we bij woensdag wanneer ik opnieuw teleurgesteld werd, maar deze keer doordat mijn pakketje niet geleverd kon worden door een 'anomalie'. Ondertussen heb ik dus nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, krijg ik geen correcte informatie van GLS en kan ik zelf geen verdere actie ondernemen.