Terug

GLS houdt mijn pakketje gegijzeld.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/11/2023

Beste, Ik bestelde via Shein ondertussen bijna 2 weken geleden een pakje en deze zou geleverd worden door GLS. Uit ervaring weet ik dat als ik de melding krijg dat GLS zal leveren dat ik me dan al mag voorbereiden op problemen. Deze ervaring is echter wel bij uitstek de ergste! Mijn bestelling is sinds 10/11 al in België en werd normaal gezien door de feestdag deze maandag 13/11 geleverd. Zowel maandag als dinsdag kreeg ik op de ene site de melding dat het pakket niet geleverd kon worden, omdat er niemand aan de receptie was...raar, want er is natuurlijk geen receptie bij een appartementsblok. Op de andere site kreeg ik dan weer te horen dat de levering niet geslaagd was, omdat er niemand thuis was. Er was beide dagen heel de dag iemand thuis en die heeft niet eens een busje zien passeren. Op dinsdagnamiddag/ avond heb ik meerdere keren contact proberen op te nemen met GLS, maar zonder gehoor. Via telefoon krijg je niemand aan de lijn en via het contactformulier krijg je gewoon te horen dat het pakket zo snel mogelijk en de volgende werkdag geleverd wordt. Dan komen we bij woensdag wanneer ik opnieuw teleurgesteld werd, maar deze keer doordat mijn pakketje niet geleverd kon worden door een 'anomalie'. Ondertussen heb ik dus nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, krijg ik geen correcte informatie van GLS en kan ik zelf geen verdere actie ondernemen.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. S.

16/11/2023

Beste mevr SalomezIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Werkt uw deurbel correct? Omdat ik de geolocalisatie van het camionette van de chauffeur heb gecontroleerd op het moment dat de afwezigheidsmelding werd verzonden op de 13e en 14e en hij was wel op uw adres, dus het zou niet logisch zijn dat hij bij U thuis kwam zonder te proberen U af te leveren.Het pakket kon vandaag helaas niet geladen worden omdat de tournee al compleet was, bovendien wachten we na 2 presentaties zonder succes tot de ontvanger zijn aanwezigheid bevestigt of zijn pakket laat bezorgen op een andere adres waar het kan geaccepteerd worden.Wij kunnen ook vragen om uw pakket af te leveren bij een parcel shop waar U het op uw gemak kunt ophalen.MvgChristine

L. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/11/2023

Beste,Ondanks dat mijn deurbel wel degelijk correct werkt, geef ik ook altijd een 'safe place' aan om dit soort situaties preventief te voorkomen. Als kotstudent ben ik niet altijd aanwezig in Gent. Het pakketje mag morgen aan de brievenbussen in de gang gelegd worden zoals ik in eerste plaats had gevraagd of afgeleverd worden aan de lockers aan het station Gent-Sint-Pieters of naar volgend adres verstuurd worden Spaansemolenstraat 28, Zandvliet. 3 opties, dus ik verwacht morgen wel degelijk mijn pakketje!

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. S.

20/11/2023

Goedemorgen Mevr SalomezIk ontvang informatie van het depot dat uw pakket uiteindelijk correct is afgeleverdNogmaals onze excuses voor het ongemakMet vriendelijke groetenChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform