Terug

GLS beweert dat ik het pakket ontvangen heb

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/02/2022

Beste, na een bestelling bij het bedrijf Viking, waar ik regelmatig bestel en geen problemen mee heb, is er via GLS een pakket kwijt geraakt. Kan gebeuren, ik ben niet de enige klant. Probleem is, eerst staat er in de track and trace 09/02 verzonden, vervolgens op 14/02 Het pakket wordt bewaard in het depot. Het kan niet geleverd worden omdat meer adresinformatie nodig is.op 15/02 Het pakket werd geleverd / afgezet. Niet bij mij dus.. Ik heb contact gehad met Viking, zij krijgen bij GLS te horen dat ik toestemming heb gegeven om paketten achter te laten zonder mijn handtekening, case closed, nooit geweten dat ik hier ook ergens maar toestmming voor gegeven heb. Ik mijn pakket kwijt maar wel een factuur van Viking. Opnieuw besteld, deze keer wel geleverd maar dus 1 pakket en 2 facturen. bij buren geinformeerd, niemand ontvangen, ter info, het gaat over een pak printpapier en wat kleine bureauartikelen.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. B.

24/02/2022

Beste,bedankt voor uw mail. Ik heb echter een vraagje. Ik zie dat dit een zending is van 2 dozen. U vermeld dat er 1 ontbreekt.U hebt de andere doos gevonden?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

I. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/02/2022

Beste, Inderdaad, de volledige bestelling ontbreekt. Anders had ik het ook omschreven als een gedeelte van de bestelling heb ik ontvangen, maar bij deze, ik heb niets van deze bestelling ontvangen. Ik ga er ook van uit, aangezien er in de track and trace stond, het adres is niet duidelijk, dat het pakket ergens anders geleverd is, maar waar? in ieder geval niet Haag 71A in Achel. of bij de naaste buren. deze heb ik ook gecontacteerd. de bestelling die ik opnieuw gedaan heb, dus de tweede die hier los van stat heb ik wel volledig ontvangenmet vriendelijke groet, Ingmar Berkmans

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. B.

25/02/2022

Beste,Bedankt voor uw feedback.We starten hiervoor een onderzoek op en houden u verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. B.

02/03/2022

Beste,Helaas is dit onderzoek negatief afgesloten. Uw afzender kan hiervoor een claim (terugbetaling) aanvragen bij GLS.Ik raad u dus aan om dit aan hen door te geven zodat ze u alsook een terugbetaling of een nieuwe verzending kunnen doen.Alvast onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform