Terug

GLS beslist eenzijdig niet langer aan huis te leveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/09/2023

Beste, Ik kocht al meerdere malen bij verschillende bedrijven. Deze bestellingen werden steeds keurig geleverd. Zo ook met Shein, zonder problemen, tot Woensdag.GLS besloot gisteren eenzijdig dat Shein's pakjes niet langer aan huis worden geleverd, maar wel bij ‘Parcel Shops’ worden gedumpt (dixit een GLS medewerkster). Ze worden onverwachts overspoeld met pakjes van Shein.De 'Parcel Shop' in mijn geval bevindt zich in de Hoogstraat 19 in Outgaarden. Google even en bewonder in StreetView de 'Shop' waar honderden pakjes zich ondertussen opstapelen in de stalling.Een tripje naar Outgaarden is 70km. retour, (zonder enige garantie dat de boer mijn pakjes in zijn puinhoop terugvindt) met het Openbaar Vervoer!Bespaar me trouwens de uitleg dat er niemand thuis was (een medewerker bevestigde dat mijn pakje nooit voorzien was om thuis geleverd te worden, maar wel direct bij de Parcel Shop.).Bespaar me eveneens de loze beloftes, een medewerkster beloofde dat de bestelling vandaag, vrijdag, bij de 3de poging, wel degelijk aan mijn voordeur zal geleverd worden.De kans dat het morgen sneeuwt acht ik veel hoger. Een email naar info@gls-group.com resulteerde in de stempel van 'bestemmelingen' en de mededeling dat ze zich niet met deze bezig houden.Te veel Admin personeel en Mgt. vindt 'bestemmelingen' slechts lastposten die te veel geld en moeite kosten.Ze staan er nooit bij stil dat zonder die lastposten zij niet langer een reden tot professioneel bestaan hebben.GLS heeft een contract met Shein om aan huis te leveren. Mijn aankoop is eveneens een overeenkomst met Shein, deze omvat levering aan huis.Ik verwacht nog een 3-4 tal leveringen. Deze ga ik niet zelf zoeken, dagen aan een stuk, in een stal in Hoegaarden. Ik verwacht voor volgende bestellingen een spoedige thuis levering:Tracking number 736318547560 - Parcel number 73631854756 - Track ID ZNVX34X0Reference BG2309211839651 - Parcel number 73631917671Referentie BG2309150847035 - Parcel nummer 73631854756Voor meer info kan U mij steeds per telefoon of mail bereiken.Graag per kerende antwoord wanneer ik deze pakjes in ontvangst kan nemen. Mijn 80-jarige ouders of ik zijn steeds aanwezig.Ik kijk uit naar een bevredigend antwoord zonder PR clichés en platitudes. Met dank,Bert Bibber

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. B.

25/09/2023

BesteOnze excuses voor het ongemakContact werd opgenomen met de betreffende chauffeur via het leverdepot.Er wordt verwacht dat de chauffeur vandaag teruggaat naar het VIATIM-punt om uw pakket op te halen en zoals gepland op uw adres af te leveren.Wat betreft de verwachte zendingen vindt U de relevante informatie in de bijlageTrackingnummer 736318547560 - Pakketnummer 73631854756 - Track ID ZNVX34X0 == verzending waarvan vraag hierbovenReferentie BG2309211839651 - Pakketnummer 73631917671== het pakket is aangemeld door SHEIN dus we hebben de DATA ontvangen maar het pakket is nog niet gescand/vastgesteld bij GLS - we hebben het nog niet ontvangenReferentie BG2309150847035 - Pakketnummer 73631854756 == zelfde zending als 1e lijnMvgInvestigtationDest TeamChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform