Terug

gls antwoord niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/11/2022

bij amazon word geleverd door gls ze laten niks weten zie toevallig bij traceercode staan adresproblemen heb al verschillende mails gestuurd om dit rect te zetten maar ze antwoorden niet ook per telefoon kun je geen contact maken het adres staat juist op label de fout zit in het systeem van gps en google maps die stuurt voor huis nr 2 je helemaal naar andere kant van de baan aan begin bos je moet huis nr 4 ingeven das zelfde gebouw maar ingang ernaast dus nr 4 ingeven dan kom je juis terecht

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. P.

29/11/2022

Goedemorgen,Bedankt voor uw mail.Ik geef deze informatie door want er was voor uw pakje inderdaad een probleem met het adres.Wij doen het nodige om uw pakje zo spoedig mogelijk uit te leveren.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/11/2022

bedankt voor uw antwoord dus huis nr 4 ingeven om de weg te vinden maar leveren in nr2 zellfde gebouw ingang ernaast groetjes

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/11/2022

besteindien moeilijk mag het ook in afleverpunt in de buurt antwerpen centrum

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/11/2022

wanneer gaat u eindelijk mijn pakket leveren aub ??? ik heb al 10 keer per mail en hier gegevens doorgegeven pakket blijft in depot staan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform