Terug

Gloednieuwe warmtepomp werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: VAILLANT

09/11/2022

Via een installateur kochten we een warmtepomp van Vaillant voor in onze nieuwbouwwoning. De installateur kwam de warmtepomp op 21/10/22 opstarten, maar kreeg een foutmelding. Ze hebben toen Vaillant ingeschakeld, maar omdat we niet meteen iets hoorden, hebben we zelf ook contact opgenomen met Vaillant. Op 28/10/22 is er dan een technieker gekomen. Die stelde vast dat er een onderdeel vervangen moest worden. Op 4/11/22 is het onderdeel vervangen door een andere technieker, maar de warmtepomp werkte nog steeds niet. Nu wachten we op de volgende stappen van Vaillant, maar die komen er niet. De klantendienst zegt dat we moeten wachten totdat Vaillant met ons contact opneemt. Voor ons is dit een zeer dringende en zeer onaangename situatie, aangezien we al drie weken zonder verwarming en warm water zitten en dat met 2 jonge kinderen (1 jaar en 3 jaar) in huis. Op dit moment is de situatie voor ons uitzichtloos. Het is onaanvaardbaar dat we een gloednieuw product kopen van ettelijke duizenden euro's en dat dat product dan gewoon nooit heeft gewerkt waardoor we nu letterlijk in de kou zitten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform