Terug

Glasbreuk inhoud reiskoffer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. L.

Naar: RYANAIR

21/10/2023

Wij vervoerden een keramische kookplaat in onze baggage. Aan de buitenkant van deze baggage stonden duidelijk de symbolen van breekbare inhoud vermeld. Na aankomst bleek de inhoud toch gebroken. Wij dienden hiervan onmiddelijk klacht in bij de Ryan Service Desk op de luchthaven van aankomst (Malaga). Hier kregen wij een Damage report met referentie AGPFR21162/29AUG23/1653GMT. Ook via de website van Ryanair dienden wij op 31 augustus 2023 een vraag tot schadevergoeding in. Ondertussen zijn wij 8 weken verder en mochten wij nog steeds geen nieuws van Ryanair vernemen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform