Terug

giftin

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Testaankoop

21/03/2025

ik heb nog steeds geen cadeau NOCH cadeau lijst ontvangen, alhoewel reeds 3 maal gebeld naar TESTAANKOOP en 2 maal naar GIFTIN. Ik kreeg nooit een mail met cadeaulijst, zelfs niet na dat ik gebeld heb met jullie beiden. Als er geen onmiddellijke reaktie komt dan annuleer ik mijn testaankoop contract en melding op internet als klacht naar iedereen. SCHANDALIGE ORGANIZATIE VAN TESTAANKOOP !!! SHAME ON YOU ! DIERICKX Johnny, Scheestraat 10, 1750 Lennik Mail: dierickx.johnny@skynet.be

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. D.

24/03/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk heb je van ons een voucher van 80 punten ontvangen. Hiermee kun je op de website van onze partner een geschenk naar keuze uitkiezen. Bij nazicht zien we dat je al een account hebt aangemaakt op giftin.be en dat de 80 punten op 29 januari 2025 zijn geactiveerd. Helaas kunnen we geen cadeaulijst per e-mail versturen. Zodra je bent aangemeld op giftin.be, krijg je direct toegang tot de online catalogus met 190 geschenken waaruit je kunt kiezen. Heb je nog vragen? Aarzel niet om de klantendienst van Gift’in te contacteren op 078 25 10 05 of via e-mail op contact@giftin.be. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform