Beste,Het spijt ons zeer van deze situatie.Door een technisch probleem hebben we de bestelling van de klant niet ontvangen.Het verbaast ons dat we geen e-mails van haar hebben ontvangen om een oplossing te vinden, we zouden haar probleem onmiddellijk hebben opgelost.We bieden haar een onmiddellijke terugbetaling of we kunnen haar bestelling vandaag nog voorbereiden.Sorry voor het ongemak.Alvast bedankt.Mvg,Beba LauroB2B ManagerNot working on WednesdayINNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselTel. +32 2 211 20 89Mobile +32 488 00 74 70Email beba.lauro@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 26 février 2024 16:44À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Giftcard niet ontvangen - (CPTBE01976783-20)