Terug

Giftcard niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: INNO

26/02/2024

Beste, ik heb op 12 februari een fysieke giftcard ter waarde van 75 EUR besteld op de webshop van Inno. Tot op heden is deze nog steeds niet geleverd. Dit was een cadeau voor mijn collega haar pensioen die ik nu niet kan afgeven.Ondertussen heb ik verschillende pogingen gedaan om contact op te nemen (contactformulier, mail en telefonisch), maar geen reactie.Ik wens een antwoord en oplossing. Graag een snelle levering van mijn huidige bestelling, een terugbetaling of anders een giftcard via mail.

Berichten (3)

INNO

Naar: J. J.

27/02/2024

Beste,Het spijt ons zeer van deze situatie.Door een technisch probleem hebben we de bestelling van de klant niet ontvangen.Het verbaast ons dat we geen e-mails van haar hebben ontvangen om een oplossing te vinden, we zouden haar probleem onmiddellijk hebben opgelost.We bieden haar een onmiddellijke terugbetaling of we kunnen haar bestelling vandaag nog voorbereiden.Sorry voor het ongemak.Alvast bedankt.Mvg,Beba LauroB2B ManagerNot working on WednesdayINNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselTel. +32 2 211 20 89Mobile +32 488 00 74 70Email beba.lauro@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 26 février 2024 16:44À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Giftcard niet ontvangen - (CPTBE01976783-20)

J. J.

Naar: INNO

27/02/2024

Beste Beba, is het mogelijk om de gift card via mail te ontvangen? Als de bestelling vandaag pas wordt voorbereid ga ik deze niet op tijd ontvangen.

INNO

Naar: J. J.

27/02/2024

Beste Jasmien,Ik heb net 2 vouchers gemaakt, een met het bedrag van de kaart en de andere met de Eur7 verzendkosten.Gelieve in bijlage uw vouchers te vinden.Nog onze excuses.MVg,Beba LauroB2B ManagerNot working on WednesdayINNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselTel. +32 2 211 20 89Mobile +32 488 00 74 70Email beba.lauro@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 27 février 2024 10:24À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Giftcard niet ontvangen - (CPTBE01976783-20)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform