Terug

Gift Card

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Zara Belgium

25/09/2024

Wij kregen een giftcard (fysieke)voor de geboorte van onze dochter. Voor we deze bon kunnen gebruiken dan moeten we deze activeren. Dit activeren lukt langs geen kanten. Je moet een activatiecode invulen (laatste 4cijfers van een gsmnummer dat door de koper werd doorgegeven. Ik heb al geprobeerd met hun nummers ik heb al geprobeerd met onze nummers, niets werkt. Ik ben al 2 weken bezig met hen in de chat en er komt maar niets van vooruitgang in. Ik ontving vandaag een mailtje van zara dat mijn pogingen gerest zijn en dat ik met het nummer die ze aangaven in de mail moest proberen. Nog steeds werkt dit niet! Dit is een vergiftigd geschenk! Ik wil graag een bestelling plaatsen maar helaas ben ik al 2 weken aan het wachten tot dit eens lukt om die stomme kaart te activeren!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform