Terug

Gift card vervallen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Waasland Shopping

15/06/2023

Gisteren heb ik tot mijn ontnuchtering moeten vaststellen dat mijn gift card 2 weken geleden vervallen is. Er stond nog 38,60 € op.Graag had ik hiervoor een verlenging of een nieuwe kaart ontvangen, al was het een beperkte geldigheid van 1 maand ofzo.Ik heb dit gemeld aan de balie (waar de gift cards opgemaakt worden) en de medewerkster verwees me door om een mail te sturen naar het Management, want zij kon daarover niet beslissen. Echter had zij nog dergelijke klachten ontvangen.Vanochtend mailde ik naar het adres dat ze me gaf, en vrij snel kreeg ik antwoord, dat Management me niet kan helpen: vervallen is spijtig, maar onomkeerbaar.Al is er wel een oplossing: Via de QR-code te scannen kan de laatste transactie gecontroleerd worden en een nieuwe kaart geactiveerd worden. De aankoopprijs van een 2e kaart kan zelfs in mindering van het restbedrag gebracht worden.Dit willen toestaan is enkel een kwestie van klantvriendelijkheid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform