Terug

ghosting van klanten

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: TotalEnergies

07/10/2025

Goededag, Ik ben het ondertussen gewoon van (Lampiris en nu) TotalEnergies dat een klacht jarenlang niet wordt behandeld, zelfs niet na periodieke reminders. Vandaag wilde ik telefonisch 2 vragen stellen : over de daling met 2/3 van het injectietarief van augustus op september en over het plots stoppen van het (ons nochtans uitdrukkelijk blijvend gegarandeerd voormalig Lampiris Coop-) coöperantenvoordeel van 30% op de energiekost en dit zonder enige communicatie daaromtrent. 1e telefoon : na 18 minuten wachten (!) viel wachtmuziek weg en was alleen nog geruis te horen 2e telefoon : na 14 minuten medewerker aan de lijn, ging 1e vraag nakijken maar de lijn werd verbroken, hij belde niet terug... Dus : 3e telefoon, zelfde scanario als 1e maar dan na 20 minuten (sic) wachten. 4e telefoon : zelfde scenario als 1 en 3, nu na opnieuw 19 minuten wachten... Een contactpoging met TotalEnergies vereist m.a.w. een halve dag verlof zonder enige garantie op succes zoals dit aantoont. TotalEnergies, dit kan geen toeval zijn, moeten we als klant aannemen dat jullie ervan uitgaan dat klantenproblemen zichzelf wel zullen oplossen door hen gewoon niet tewoord te staan (telefonische onbereikbaarheid) of ze niet te behandelen (klachten) ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform