Beste,Op 23/03/2022 werd Dhr Bashkim Kastrati niet toegelaten op de geplande vlucht. Als antwoord ontvingen wij 'een fout in het systeem ... we vinden Kosovo niet' Ik stuurde jullie een mail.op 11/07/2022, naar aanleiding van jullie laatste mail waarbij jullie de verantwoordelijkheid bij ons leggen bij het niet toegelaten worden op de vlucht. Omwille van niet in het bezit zijn van de nodige documenten.Ik deed hierbij verder onderzoek om aan te tonen dat jullie om onduidelijke redenen in fout gingen. Om na te gaan of ik met Belgische verblijfskaart, kosovaarse identiteitskaart én een goedgekeurd visum kan reizen vanuit Schiphol naar Dubai, nam ik op JULLIE advies contact op met de Douane van Nederland én de Koninklijke MarechausseeIk ontving een duidelijk antwoord dat er geen enkel probleem is om vanuit België te reizen naar Nederland, en van Nederland naar Dubai met mijn identiteitskaart en visum.Ook bizar dat ik wel werd toegelaten op de terugvlucht vanuit Dubai naar Nederland via jullie maatschappij.Dus nogmaals vraag ik voor een refund van de extra vliegtickets welke ik dezelfde dag aankocht in Brussels Airlines, voor mezelf en mijn partner. (Om nog te zwijgen over de parkeerkosten in schiphol voor een week, onze benzine, etc)Bijgevoegd de mails van de rijksoverheid van Nederland welke ons in ons gelijk stelt.Mijn eerste stap om hier vanuit jullie dienst toch een vergoeding te ontvangen is mijn lidmaatschap bij testaankoop. Indien geen akkoord zal ik verdere juridische stappen ondernemenen mijn verhaal openbaar maken.Alvast bedankt.GroetenBashkim KastratiBauwens Eveline