Terug

Geweigerde terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

N. H.

Naar: AMAZON

09/12/2024

Beste Amazon.de, Op 8 Nov 2024 heb ik in uw online winkel een EYMPEU Wall Shelf Set of 3 Floating Wooden Shelves gekocht, order nr 305-7078899-2173925 waarbij ik het bedrag van 22.87€ heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 12 Nov 2024 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Na meerdere contact met klantendienst jullie geweigerd mijn terugbetaling voor geretourneerde artikel te storten. Daarboven jullie vroeg om mijn identiteitskaart naar jullie doormailen om mijn geld terug te krijgen wat is in strijd is met de rechten van kopers in online winkels en GDPR regels van EU consumenten. Tot op heden, na 28 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 22.87 €. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 03 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform