Terug

geweigerde korting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Molecule

04/01/2021

Beste, ik kwam gisteren langs in de in winkel, we vroegen duidelijk na aan het onthaal of er kon betaald worden met de elektronische consumptiecheque van Monizze, na veel oven en weer gebel werd ons dit bevestigd en dat dit geldig was op alles ! Maar dat er moest betaald worden aan de centrale kassa. We maakten onze keuze, 30 % korting vanaf aankoop 2 stuks, dus we kochten 3 stuks....eens aan de centrale kassa voor de betalig werd de korting van 30 % geweigerd omdat er met consumptiecheques werd betaald ? Dit is een geldig betaalmiddel en wordt aanvaard ! Ik vind dit niet kunnen dat een korting ( toch een 40 euro ) me werd geweigerd ! Ik wil dit uitgeklaard zien en dat dit rechtgezet wordt !

Berichten (1)

Molecule

Naar: S. D.

08/01/2021

Beste,Kan de klant het kasticket doorsturen ? Er was hier inderdaad wat misverstand ivm consumptiecheques en kortingen.Dank bij voorbaatMet vriendelijke groet,Joris Moeyaertjoris@molecule.beTel 0032/56.78.23.82Fax 0032/56.77.64.26


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform