Terug

Gevaarlijke rijgedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: bpost

29/11/2023

Op woensdag 29 november omstreeks 14u35 stak in in 8310 Assebroek, Blekerijstraat (kruispunt met Kruisboogstraat) de straat over. Toen ik halverwege de straat was die ik wilde oversteken, zag ik van rechts een elektrische wagen van Bpost met nummerplaat 2 DSR-XXX met hoge snelheid afkomen. Hij kon mij nog net vermijden door op het voetpad te rijden. Hij, een jonge bestuurder tussen de 25 en 30 schat ik, zette zijn tocht zonder omkijken én in volle snelheid verder. Het had slecht kunnen aflopen. De straat is een zone 30 en ik schat zijn snelheid makkelijk op 50. Alhoewel hij mij gezien moet hebben, matigde hij zijn snelheid niet. Ongehoord.

Berichten (3)

bpost

Naar: P. S.

30/11/2023

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,AstridbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NUXZR38]

P. S.

Naar: bpost

30/11/2023

Driewerf helaas, via het contactformulier is het NIET mogelijk om mijn klacht, in casu het rijgedrag van een Bpost chauffeur, te formuleren. Ik heb geen klacht over postbedeling, postbedienden, e.d.m. Het is juist net omdat de website van de klantendienst een dermate kluwen is, dat ik het via deze weg heb moeten proberen.

bpost

Naar: P. S.

04/12/2023

Geachte heer,We hebben uw melding ontvangen, waarvoor dank. Allereerst wensen we ons oprecht te verontschuldigen voor dit ontoelaatbaar gebeuren.Onze medewerkers worden er steeds op gewezen om de veiligheid van de medeweggebruikers en zichzelf prioriteit te geven.Het was inderdaad gepast geweest dat betrokken chauffeur z'n fout had ingezien en zich meteen bij u verontschuldigd zou hebben. We zullen dan ook niet nalaten de leidinggevenden van betreffende chauffeur op de hoogte te brengen.Mocht u persoonlijk op de hoogte gehouden willen worden van dit onderzoek, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantendienst.Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45.Met vriendelijke groeten,AnneCSExpert[THREAD ID:1-NW1P1SN]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform