Vorig jaar, na heel wat telefoontjes en mails, mocht ik in september in Herentals (ik woon in Ham) een waardebon komen afhalen ter waarde van het bedrag van het Nespresso-machine dat ik binnengebracht had, en niet meer gemaakt kon worden. Deze bon was af te halen binnen de 2 dagen. In Herentals aangekomen wist niemand van een waardebon op mijn naam. Dus aangeraden om terug contact op te nemen en naar huis te rijden. Na enkele weken bellen en mailen hadden ze 2 of 3 waardebonnen opgestuurd via de Post, deze zijn nooit bij mij aangekomen. Uiteindelijk via mail, in het Frans, in november een waardebon aangekregen. Afgedrukt en opzijgelegd met de rest van het papierwerk van de binnengebrachte machine. Enkele weken geleden ga ik met mijn bon een nieuw apparaat kopen in de winkel in Beringen, blijkt de bon niet geldig. Weer bellen en mailen. Ondertussen heeft men na onderzoek door de boekhouding gevonden dat er een nieuw apparaat gekocht is met de bon op 6/12/23. Natuurlijk weer bellen en mailen want dit klopt niet. Dan na een week zei men dat er een adapter mee gekocht zou zijn. Klopt ook niet. En nu beweren ze dat het bedrag cash zou meegegeven zijn met iemand die mijn waardebon en het factuur (294100544)/ papier van interventie (dossiernummer: 64318024) bij zich had. Dit kan niet, dat heb ik hier in mijn handen. Ik ben €149 kwijt aan een wildvreemde die blijkbaar in mijn mailbox kan en het papier uit mijn bureauschuif heeft gestolen dan? Is dan mijn enige optie klacht neer leggen bij de politie, maar welk nut heeft dat? Voor Vanden Borre is dit dossier afgesloten, maar ik zit hier zonder koffiezetapparaat, dat trouwens gekocht was op factuur voor mijn nieuwe zaak die net open is zonder koffie weliswaar. Wat kan ik doen?