Geachte mevrouw/heer,
Op 21 november 2024 kocht ik een
Sony WH1000XM4 Draadloze Bluetooth-hoofdtelefoon met ruisonderdrukking, 30 uur batterijduur, met microfoon voor telefoongesprekken, geoptimaliseerd voor Amazon Alexa en Google Assistant, zwart in uw online winkel en betaalde ik €189,00.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering op 22 november 2024 zou plaatsvinden. Mijn bestelling werd echter nooit geleverd op 22 november 2024 en heb ik tot op heden 12/12/2024 niet ontvangen.
De niet levering heeft mij als schade berokkend dat ik de Black Friday sale gemist heb en dat ik mijn geld niet kan terugvorderen. Tevens ben ik verschillende uren van mijn kostbare tijd kwijt door foutieve informatie, de misleidende communicatie van jullie klantendienst en door het vereisen van ongegronde informatie om verder te kunnen gaan met de procedure. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen omtrent een oplossing hoewel ik, zoals door jullie gevraagd, een proces verbaal ben gaan laten opmaken door de lokale politie en jullie bewijs hiervan geleverd heb. De politie voorziet in een attest van klachtneerlegging met een duidelijk vermeld proces-verbaal nummer bovenaan de eerste bladzijde. Het eigenlijke proces verbaal mogen ze mij niet bezorgen/meegeven.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €385 wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Alexander Jansens