Terug

Gestolen iPhone

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: Post NL

03/05/2021

Beste 07/04/2021 zou er een pakketje met iphone 12 pro max graphite kleur geleverd worden. Ik heb een mail gekregen met de informatie dat mijn pakket geleverd zou worden op 07/04/2021 met barcode 3SDLAB1179574Uur van levering tussen 14:30 en 18:30. Leveraar levert mijn pakket om 12:11u LEEG ZONDER IPHONE, doos helemaal kapot gescheurd in de brievenbus en niet op het juiste tijdstip geleverd en afgetekend NIET door mij maar door de leverancier!Ik heb jullie meteen gecontacteerd en jullie konden geen klacht aanmaken omdat dit door telenet moest opgelost worden omdat telenet de verzender is. Ik kreeg hetzelfde antwoord van telenet dat JULLIE verantwoordelijk zijn. Echter wouden jullie nog steeds geen klacht opmaken want dat is ‘niet’ bij jullie. Er wordt in mijn gezicht opgehangen of jullie wimpelen het gesprek af! Elk bedrijf is verplicht om een afdeling te hebben om klachten te kunnen ontvangen en verwerken. Ik heb een klacht ingediend bij de politie over jullie diefstal. Het handtekenen door de leverancier in de plaats van de klant die niet aanwezig is, is fraude vervalsing van geschrift! Er staat duidelijk overal genoteerd op de mail, website dat als een klant niet opendoet het pakket ofwel opnieuw wordt aangeboden of naar een post punt wordt gebracht. Ik wil een oplossing en antwoord !! 1.179,00€ armer en geen iphone !

Berichten (1)

Post NL

Naar: Y. B.

05/05/2021

Beste YASMINA, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je een vraag hebt over de status van het pakket met de track trace-code 3SDLAB1179574. Volgens mijn informatie is het pakket afgeleverd op 07-04-2021 12:11:42 uur. Neem dan contact op met de afzender. Diegene kan je hiermee verder helpen. De afzender heeft ons de opdracht gegeven een pakket te leveren. Hierdoor is de afzender onze opdrachtgever. Gaat er iets mis, dan kan de afzender dit bij ons of bij PostNL Nederland melden. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Esther van de StarreKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform