Terug

Gestolen goederen onterecht geblokkeerd dringend help

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: VINTED

31/05/2024

Beste mijn account is plots geblokkeerd toen de inhoud van mijn pakketje vorige week gestolen werd en de koper daar duidelijke foto’s van maakte was ik mijn parfum ter waarde van € 220 kwijt de koper weigerde het pakket aan te nemen en twee dagen later werd hij terug betaald ik ben mijn geld kwijt aan mijn parfum. dit is de tweede keer dat dit gebeurd vier weken geleden haalde een koper zijn Haar parfum olie ter waarde van € 20 niet op en het pakketje werd nooit terug bij mij bezorgd twee Items. Ik bezit een parfum en 4 haarparfums die ik verkoop. Daarom dat er meerdere verkocht werden op mijn profiel. Ik ben zelf dus slachtoffer en wordt als gerespecteerde vintie die heel veel positieve reviews heeft geblokkeerd. Ik vraag dringen jullie hulp dit is totaal verkeerd ik heb nooit namaak verkocht ik heb niemand opgelicht. Als ik iets van bewijs moet leveren dan doe ik dat graag maar ik vraag een betere verzekering van de goederen en een betere klantenservice alstublieftAccountnaam: veuvecliqBedankt

Berichten (2)

VINTED

Naar: L. F.

31/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. F.

01/06/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform