Klacht
A. H.
Naar: MediaMarkt
Hallo Mijn bestelnummers: 55781900 Ik kocht op 5 juli 2023 een telefoon ter waarde van 1069 euro bij online Mediamarkt België en die is nog niet aangekomen. Elke dag bel en stuur ik berichten via e-mail, maar niemand helpt me. Helaas wilde ik het cadeau aan mijn vrouw geven ter gelegenheid van onze nieuwe baby, maar de vreugde was verbrijzeld. Tot nu toe vertellen ze me elke keer als ik ze bel dat je telefoon bij het postbedrijf is en wachten ze tot ze weten waarom ik nog niet ben bereikt. Is dit mijn schuld? Ik zei dat ze me een nieuwe telefoon moesten sturen of mijn geld moesten sturen, ze zeiden dat je moest wachten!!! Echt?? Ik probeer met je te communiceren, misschien kun je me helpen. Dank voor uw medewerking AFRAH
Berichten (26)
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230814-040072.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34946---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230814-040072.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34946---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste meneer Hagi,Er is een onderzoek aangevraagd bij Post NL ten gevolge van uw verklaring van niet ontvangst. Zodra wij een antwoord ontvangen komen wij bij u terugAarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009838:44103---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009838:44103---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste meneer Hagi,Er is een onderzoek aangevraagd bij Post NL ten gevolge van uw verklaring van niet ontvangst. Zodra wij een antwoord ontvangen komen wij bij u terugAarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009838:44103---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009838:44103---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Dit is jouw probleem met de post, waarom zou ik wachten? U vertelde me dat de zending in Postpont is, en ik ben al gegaan en heb me verteld dat de zending nog niet is aangekomen. Als de zending nog bij het postbedrijf is, is dit het trackingnummer van de zending 3SJPUT1836053. Ik eis een terugbetaling van mijn geld, 1069 euro, na 50 dagen wachten. Met vriendelijke groet, anders zal ik de hulp inroepen van een juridisch adviseur en financiële compensatie eisen voor deze vertraging, uitstelgedrag en psychologische vermoeidheid die mij zijn overkomen.
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230816-037964.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34964---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Dit is jouw probleem met de post, waarom zou ik wachten? U vertelde me dat de zending in Postpont is, en ik ben al gegaan en heb me verteld dat de zending nog niet is aangekomen. Als de zending nog bij het postbedrijf is, is dit het trackingnummer van de zending 3SJPUT1836053. Ik eis een terugbetaling van mijn geld, 1069 euro, na 50 dagen wachten. Met vriendelijke groet, anders zal ik de hulp inroepen van een juridisch adviseur en financiële compensatie eisen voor deze vertraging, uitstelgedrag en psychologische vermoeidheid die mij zijn overkomen.
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230816-037964.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34964---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste meneer Hagi,Wij volgen de proceduren, Jouw pakje is op 07/07/2023 om 1:46 door Post NL opgehaald in ons magazijn en zij zouden het omdat de bezorging niet gelukt is naar een Post Punt overbrengen.Pakje is nooit aangekomen in het post Punt.Wij hebben ten gevolge uw verklaring van niet ontvangst gevraagd om een onderzoek op te starten Zodra wij een antwoord ontvangen komen wij bij u terug. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:013826:45703---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:013826:45703---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste meneer Hagi,Wij volgen de proceduren, Jouw pakje is op 07/07/2023 om 1:46 door Post NL opgehaald in ons magazijn en zij zouden het omdat de bezorging niet gelukt is naar een Post Punt overbrengen.Pakje is nooit aangekomen in het post Punt.Wij hebben ten gevolge uw verklaring van niet ontvangst gevraagd om een onderzoek op te starten Zodra wij een antwoord ontvangen komen wij bij u terug. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:013826:45703---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:013826:45703---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Dag,Hoe lang moet ik wachten? Hoe lang duurt het in dit geval? In het begin vertelde je me dat je 10 dagen moest wachten, nu is het bijna 50 dagen, vertel me alsjeblieft een specifieke periode.MvgHagi
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230817-029317.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34958---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Dag,Hoe lang moet ik wachten? Hoe lang duurt het in dit geval? In het begin vertelde je me dat je 10 dagen moest wachten, nu is het bijna 50 dagen, vertel me alsjeblieft een specifieke periode.MvgHagi
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230817-029317.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34958---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
DATA NOT AVAILABLE
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste meneer Hagi,Op 14/07 hebben wij u verklaring van niet ontvanst, getekend ontvangen en een onderzoek aan Post NL gevraagd. Daar wij op 28/07 geen antwoord hadden ontvangen hebben wij een reminder gestuurd, rekening houdend met de verlof periode waarin wij zitten en de feesag van 21/07 Op 02/08/2023 heeft Post NL ons laten weten dat Uw pakje in een Post NL punt op u te wachten lag en die communicatie hebben wij u dezelfde dag verstuurd. U heeft zich naar het Post NL punt begeven en het pakje lag er niet Wij hebben dus op basis van deze nieuwe gegevens een nieuw onderzoek aangevraagd aan Post NL en wachten op een antwoord Zodra wioj meer info hebben komen wij bij u terug Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011722:14527---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011722:14527---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Is er nieuw nieuws? Hoe lang te wachten? Bijna twee maanden en ik wacht op mijn bestelling
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230828-050761.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34957---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Is er nieuw nieuws? Hoe lang te wachten? Bijna twee maanden en ik wacht op mijn bestelling
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230828-050761.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34957---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Geen antwoord!!!
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230830-020543.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34945---]
A. H.
Naar: MediaMarkt
Geen antwoord!!!
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230830-020543.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34945---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste Hagi,Gelieve onze excuses te aanvaaren wij zullen opnieuw een rappel sturen naar onze collega's wat betreft uw dossier.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011075:12273---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011075:12273---]
MediaMarkt
Naar: A. H.
Beste Hagi,Gelieve onze excuses te aanvaaren wij zullen opnieuw een rappel sturen naar onze collega's wat betreft uw dossier.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011075:12273---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011075:12273---]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten