Terug

Geschenkkaarten werken niet.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: Colruyt

20/11/2023

Beste,Zaterdag hebben we op naam van Vera Desoppere voor 300€ geschenkkaarten gekocht bij Membersclub van testaankoop. Helaas konden we deze niet op de xtra-app van Colruyt plaatsen, er verschijnt telkens ‘ongeldige code’. Niet tegenstaande wij meerdere pogingen hebben gedaan en zorgvuldig alle cijfers hebben overgenomen blijft er telkens opstaan dat het een ongeldige code is. Voor alle 3 de waardebonnen krijgen we dezelfde melding. Ook in de Colruyt werkt het niet. We hebben al meerdere geschenkkaarten gekocht bij Membersclub en tot zaterdag werkte dit naar behoren. Het geld is wel van onze rekening gegaan. De waardebonnen staan op dus naam van Vera Desoppere.Jammer dat we er ook zaterdag geen gebruik konden van maken.Wat nu?Met vriendelijke groetenKris Decoene en Vera Desoppere

Berichten (1)

Colruyt

Naar: V. D.

29/11/2023

Beste,Je contacteerde onze dienst met een klacht van Vera Desoppere, in verband met problemen met het opladen van geschenkkaarten op haar Xtra-kaart.Helaas, met de gegevens die jullie hebben doorgegeven, kunnen wij geen klantgegevens terugvinden. Kunnen jullie ons het nummer van de Xtra-kaart of een mailadres van deze klant bezorgen?Zodra wij deze informatie hebben, kunnen we dit verder afhandelen.Alvast bedankt met jullie medewerking.Met vriendelijke groet,MurielleColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform