Terug

Geschenkkaart werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Colruyt

16/08/2022

Beste,Begin juni ontving ik van mijn werkgever een geschenkbon (9072585722504864) van de Colruytgroep t.w.v. € 300. Ik betaalde hiermee in juni bij Dreamland Tongerlo een bedrag van € 9,45. Enkele weken later, op 5 juli, wilde ik aan de kassa van xxxxxxxxxxx in Noorderwijk betalen met de kaart. Deze werkte niet meer... Op het kassascherm van de winkel verscheen kaart geschrapt. Mevrouw xxxxxxxxx heeft toen met de helpdesk gebeld. Men zou het nakijken en me op de hoogte houden. Op dinsdag 12 juli stuurde de heer xxxxxxxxxxxxxxxx me een e-mail met de boodschap dat er technische problemen waren geweest, en het probleem verholpen zou moeten zijn. Indien het nog steeds niet zou lukken, mocht ik hem terug contacteren... Op 19 juli probeerde ik opnieuw te betalen met de geschenkkaart. Het lukte weer niet. Ik stuurde dus opnieuw een mail naar de heer Vandeperre Erik (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@colruytgroup.com). Ik kreeg geen reactie en stuurde vervolgens op 2 augustus nogmaals een mail. Op 4 augustus stuurde ik nogmaals een mail, deze keer naar een algemeen emailadres (hdinf.incontact@colruytgroup.com), met de heer Vandeperre in kopie. Hierin verwees ik naar al het voorgaande mailverkeer. Ik heb tot nu toe nog steeds géén reactie gekregen. Ik vind dit eerlijk gezegd alles behalve een goede service! Het bedrag van €290,55 is me nu wel veel te veel om verloren te laten gaan. Alvast dankjewel om deze klacht te behandelen.

Berichten (4)

Colruyt

Naar: S. L.

21/08/2022

Beste klant,Het spijt ons te lezen dat je jouw geschenkkaart niet kon gebruiken.Wij kunnen jou bevestigen dat er nog een openstaand saldo van Eur290,55 staat op jouw kaart met het nummer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.Volgens onze gegevens staat deze kaart nog steeds actief en kon je deze op 05/07/2022 niet gebruiken omdat we toen een technisch probleem hadden. Onze excuses hiervoor.Wij raden jou aan om te de kaart nogmaals te proberen in één van de winkels waar de kaart geldig is, dit zijn volgende winkels: Colruyt, OKay, Bio-Planet, CollectandGo, DreamLand, Dreambaby, Klassewijnen en in alle Sparwinkels met het Spar Colruyt Group-logo. (Niet geldig op tabakswaren en geschenkkaarten.)Indien de kaart niet werkt zal de winkelverantwoordelijke onze diensten moeten contacteren met vermelding van het dossiernummer xxxxxxxxxxxxxxxxxx.Uiteraard zullen wij het nodige doen om jou verder te helpen.Met vriendelijke groet,xxxxxxxxxxxxxxColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

S. L.

Naar: Colruyt

21/08/2022

Beste,Alvast dankjewel om mijn probleem na te kijken. De heer Vandeperre zei ook dat er technische problemen waren geweest. Ik probeerde de kaart daarna al meerdere keren opnieuw aan te bieden. Telkens kwam er op het scherm “geschrapte kaart”. Maar ik zal het begin volgende week zeker nogmaals proberen. Ik ben benieuwd. Ik hou je op de hoogte. MVGxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Colruyt

Naar: S. L.

23/08/2022

Beste klant,Bedankt voor jouw bericht.Is het mogelijk om ons gegevens van de klant door te geven?Zonder gegevens kunnen wij de klant niet cotacteren, we zien ook niet de tussentijdse antwoorden die de klant heeft gekregen waardoor we bij de klantendienst het probleem niet verder kunnen behandelen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,xxxxxxxxxxxxColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

S. L.

Naar: Colruyt

24/08/2022

Beste,In bijlage vind je de communicatie met de klantendienst.MVG, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@live.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform