Terug

Geschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: Testaankoop

22/10/2024

Hallo, sinds 27 April ben ik lid van test aankoop. Er werd toen een welkomsgeschenk beloofd. Tot op heden heb ik nog geen verdere info ontvangen, dit is wel jammer dat er zo klanten worden aangetrokken en eens je lid bent vind je er niets meer over terug…

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: R. T.

22/10/2024

Beste Abonnee, Mijnheer Troch, Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op desite van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief. Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - downloadt de pdf. We merkten dat je nog geen geschenk hebt gekozen met je 80 punten. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden. Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur hen een mailtje viahet contactformulier op de site giftin.be. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform