Terug

Geschenk wordt geadverteerd maar nooit iets van info van verkregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

Y. C.

Naar: Testaankoop

15/06/2025

Ik ben intussen enkele maanden aangesloten bij test aankoop. Er wordt door jullie altijd geadverteerd dat er een welkomstcadeau aan vasthangt, maar hier zijn we maanden verder en heb ik nog steeds niets ontvangen dat ik een cadeau kan kiezen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: Y. C.

17/06/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk heeft u van ons een voucher ter waarde van 80 punten ontvangen. Hiermee kunt u op de website van onze partner een geschenk naar keuze selecteren. U vindt deze voucher, samen met de link naar de website, in de welkomstbrief. De bevestigingsbrief van uw inschrijving kunt u raadplegen via onze website, in uw persoonlijke ruimte: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF. Enkele dagen na de activatie van uw abonnement heeft onze partner u ook een e-mail gestuurd met de uitnodiging om een account aan te maken op het platform Gift’in. We merkten dat je nog geen airfryer of ander product hebt gekozen met je 80 punten. Registratieprocedure: Om toegang te krijgen tot de site waar u uw geschenk kunt kiezen, registreert u zich eerst en stelt u een wachtwoord in op het Gift’in-platform. Surf naar giftin.be Vul uw abonnementsnummer in Klik op Aanmelden Volg de verdere instructies om uw registratie te voltooien Na het aanmaken van uw account ontvangt u van onze partner een bevestigingsmail zodra uw punten geactiveerd zijn. Van zodra de punten beschikbaar zijn in uw persoonlijke ruimte op het Gift’in-platform, kunt u uw geschenk kiezen – bijvoorbeeld een airfryer of een ander leuk item. We wensen u alvast veel plezier bij het uitkiezen van uw geschenk! Heeft u nog vragen? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst van Gift’in op het nummer 078251005 of via het contactformulier op hun website. Zij staan in voor de opvolging van de verzending van uw geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform