[41D084247206] uw dossier na mijn klacht
Gratis product twv 24,99€ niet bijgevoegd bij de bestelling.
De promocode verscheen in het rood tijdens bestelling (gratis artikel uitgeput?), onmiddellijk gemeld bij ontvangst mail bestelling.
Vervolgens na mijn klacht biedt u 5000 Red Points aan bij een volgende bestelling (6 maand geldig) zijnde .... een waarde van 5€
Na problemen met de website, chat werkt niet, telefonisch contact (wachttijd 15 min. + gesprek), oplossing werkt niet en pas na herstarten PC kan bestelling doorgaan is Farmaline echt frustrerend en ontradend (totaal meer dan een uur!).
Ik aanvaard de aangeboden oplossing niet, is totaal niet in proportie met het aangeboden geschenk in waarde. Actie is meer bedoeld om klanten bestellingen hiervoor te laten uitvoeren.
Ben ik nu echt de enige die dit ervaart?
Had ik dit niet opgemerkt en gemeld : vaststelling bij ontvangst bestelling en dan?