Terug

Geschenk niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

A. D.

Naar: Testaankoop

30/06/2025

Beste, ik heb mijn geschenk zijnde de Bluetooth koptelefoon van JBL-blauw niet ontvangen. Ik heb contact opgenomen met gift` in en de leverancier (GLS). GLS stuurde mij een foto als bewijs van levering doch dit betreft een ander pakket en duidelijk geen koptelefoon. Gift` in zegt dat ze niks kunnen doen omdat ik toestemming heb gegeven om het pakket op een VEILIGE PLAATS te deponeren. Al mijn pakketten worden op deze plaats geleverd zonder problemen, daarom noemt het ook een VEILIGE PLAATS. U bent de laatste instantie waartoe ik mij kan wenden om dit op te lossen. Dit pakket is nooit geleverd geweest. In bijlage de foto die de leverancier stuurde als (bewijs) van levering. Dit is de foto van de levering van een kruisboog en trainingsdoelen en duidelijk geen koptelefoon. Mvg,Alex Debbaut.

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: A. D.

30/06/2025

Beste Abonnee, Het spijt ons te vernemen dat er problemen zijn met de levering van uw welkomstgeschenk. We hebben inmiddels contact opgenomen met de betrokken afdelingen om dit verder te laten onderzoeken. Zodra we meer informatie ontvangen, zullen we onmiddellijk contact met u opnemen. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

A. D.

Naar: Testaankoop

30/06/2025

Beste, bedankt voor uw snelle reactie, echter kan ik de foto’s niet openen. Wat is er te zien op de foto` s?

Testaankoop

Naar: A. D.

30/06/2025

Wij hebben geen foto’s of bijlagen aan ons antwoord bijgevoegd?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform