Terug

Geschenk niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

M. V.

Naar: Testaankoop

17/06/2025

Beste, ik ben ondertussen al een week lid van jullie platform testaankoop en heb nog steeds geen mail ontvangen ivm het geschenk die werd aangeboden bij het starten van een abonnement.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: M. V.

17/06/2025

Hallo, Ik stuur uw verzoek door naar de betreffende afdeling en wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Vriendelijke groeten het klachtenteam

Testaankoop

Naar: M. V.

17/06/2025

Beste Abonnee, Bedankt voor je bericht, en welkom bij Test Aankoop! We hebben het nodige gedaan zodat je ook een geschenk kunt kiezen via ons geschenkenplatform Gift’In. Binnenkort krijg je van onze partner Gift'in een bevestigingsmail met je persoonlijke login voor hun webpagina. De 80 punten waarmee je een geschenk kan uitkiezen, worden automatisch toegekend ongeveer drie weken na ontvangst van je bijdrage van €2. Eenmaal geactiveerd kun je je punten bekijken in je persoonlijke ruimte op het Gift'in platform en je cadeau kiezen, zoals een airfryer of een ander cool item. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Aarzel niet om de klantendienst van Gift'in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op de site. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform