Terug

Geschenk niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

N. G.

Naar: Testaankoop

13/06/2025

De postbode zou met mijn pakket zijn langsgekomen en en bericht hebben achtergelaten. Ik heb een bpost account en de app. Ik heb geen bericht noch digtaal nog papier ontvangen om deze in het kantoor op te halen. Na een paar dagen kijk ik in de app(omdat het leveren nu toch wel lang duurt) en kom ik erachter dat het in het postkantoor ligt EN al is afgehaald door iemand anders. Dit is diefstal! De handtekening niet van mij die op de afhaling staat. We spreken hier dus van diefstal en identiteitsfraude. Was een pakket van testaankoop zelf. Testaankoop help uw abonnees eens en doe er iets aan. Jullie blijven weigeren om hier iets aan te doen en een onderzoek te starten of een compensatieaan te bieden. Een schande! Het bedrijf dat andere bedrijven op de vingers tikt voor alles doet zelf niks. Heel gemakkelijk om iemand 2 maand aan het lijntje te houden die maar blijft betalen als abonnee om zelfs maar iets van klacht te kunnen indienen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: N. G.

17/06/2025

Beste Abonnee, Mijnheer Geerinckx, Het spijt ons zeer te vernemen dat u zulke vervelende ervaringen hebt gehad met de levering van uw welkomstgeschenk. Na intern nazicht stellen we vast dat onze collega op 12 juni reeds een nieuwe zending van de airfryer heeft voorzien. De leveringstermijn bedraagt maximaal drie weken. Daarnaast werd er ook een klacht ingediend bij Bpost in verband met de foutieve aflevering en de betwiste handtekening. Deze klacht is momenteel lopende. We danken u voor uw geduld en willen benadrukken dat we uw bezorgdheid ernstig nemen. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform