Terug

Geschenk al stuk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Testaankoop

19/02/2024

Beste,Ik sloot mij in augustus aan bij Test-Aankoop. Nieuwe leden konden in die periode een geschenk kiezen bij aansluiting. Ik koos voor een robotstofzuiger.Nu, nog geen half naar later dien ik vast te stellen dat het (merkloze) apparaat al stuk is. De zuigkracht is hoorbaar verminderd (frequentie motor) en het toestel rijdt amper nog vooruit. Het rijdt diens batterij dus letterlijk leeg op een oppervlakte kleiner dan een zakdoek. Ik wil via deze weg graag om een herstelling, vervanging of compensatie vragen, daar het apparaat binnen de wettelijke garantietermijn niet overeenkomt met de geafficheerde werking.Met vriendelijke groeten

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: J. V.

19/02/2024

Geachte heer Van Staey,Uw vraag in verband met het defecte welkomstgeschenk werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail met het dossiernummer 09315185 van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

J. V.

Naar: Testaankoop

28/02/2024

09315185 Beste,Bedankt voor het snelle antwoord en de afhandeling. Ondertussen is het nieuwe product aangekomen en werkt dit zonder probleem.Ondertussen ging ik opzoek naar de mogelijke oorzaak van het probleem. Bij inspectie van het toestel viel me op dat er zich veel vuil had geaccumuleerd in het aandrijfmechanisme, waardoor deze blokkeerden. Voor de rest waren er geen zichtbare mankementen. Na het vrijmaken van het aandrijfmechanisme testte ik het product terug, waarbij er zich geen verbetering voordeed. Ik kan, met mijn beperkte elektromechanische kennis, enkel maar concluderen van het ophopen van het vuil in het aandrijfmechanisme minstens 1 van de elektromotoren heeft doen overbelasten en hierdoor defect is gegaan. Dit is een jammere constructiefout of onoplettendheid, aangezien niet gegarandeerd kan worden dat dit niet met andere toestellen ook zou gebeuren, inclusief het toestel dat ik ter vervanging heb gekregen. Ik hoop dat Test-Aankoop diens geschenken aan dezelfde voorwaarden en testen onderwerpt als de producten die ze 'onderzoeken' en zulke 'misser' zich in toekomstige geschenkacties niet meer voordoet.Met vriendelijke groeten

Testaankoop

Naar: J. V.

29/02/2024

Beste abonnee,Geachte heer Van Staey,Bedankt voor je feedback hierover, dat kan alleen maar helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren.We hebben je bericht dan ook intern doorgeven aan de betrokken afdeling, zodat dit kan bekeken worden.Twijfel niet om ons ook in de toekomst al uw suggesties en opmerkingen door te sturen via het contactformulier testaankoop.be/contact op onze website. We horen het graag!Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform