Terug

Geretourneerd maar toch incasso en krijg nooit antwoord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: bol.com

05/01/2024

Ik heb meerdere malen gevraagd om retour kreeg later antwoord had ervoor gebeld zelfNadat ik het product heb geretourneerd is het zogezegd niet gebeurt nu sta ik op incasso voor een product dat ik niet heb!Ik ben klant altijd correct betaald en dit product geraakt maar niet opgelost heb zelf een mail verstuurd naar bol.com maar krijg geen antwoord!!!!!!

Berichten (6)

bol.com

Naar: J. L.

05/01/2024

Goedemorgen Juliette,Bedankt voor je bericht. Graag kijk ik voor je na wat er aan de hand is. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven?Met vriendelijke groet,Chantal van bol

J. L.

Naar: bol.com

05/01/2024

Bestelnummer staat op de foto is bestelnummer:%204017891355

bol.com

Naar: J. L.

05/01/2024

Goedemiddag,Het doorgegeven bestelnummer klopt helaas niet en op de afbeelding die de klant noemt staan ook geen gegevens. Kunnen jullie eventueel een e-mailadres of postcode + huisnummer vragen bij de klant? Zonder gegevens kunnen we de klant helaas niet helpen.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites - Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands

J. L.

Naar: bol.com

05/01/2024

Ackethof 98660 Adinkerke Juliette lyckeEn Lynn calcoen

bol.com

Naar: J. L.

05/01/2024

Goedemiddag Julia,Bedankt voor je reactie. Helaas hebben wij tot op heden geen correct bestelnummer van je ontvangen. Zonder een juist bestelnummer kunnen we je niet verder helpen. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven?Met vriendelijke groet,Chantal van bol

J. L.

Naar: bol.com

05/01/2024

3909742826136


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform