Terug

geretourneerd artikel wordt aangerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. I.

Naar: bol.com

30/09/2019

Beste,Ik heb een artikel ongeopend en binnen de gevraagde termijn retour gestuurd. Heb hier ook het bewijs van. Ik krijg nu een betalingsherinnering voor dit artikel !! Er wordt dus gevraagd te betalen voor iets wat ik niet heb. Contact opgenomen met Bol.com, deze geven als uitleg dat de retour om nog onbekende reden geweigerd is en dat achteraf betalen een geste naar de klant toe is maar het maar normaal is dat je betaald voor iets wat je niet langer in je bezit hebt omdat je het hebt besteld!?Het artikel kwam van een partner van Bol.com, Boz.ecommerce, deze heb ik ook aangeschreven maar reageren niet.

Berichten (1)

bol.com

Naar: N. I.

30/09/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform