Terug

Gereserveerde stoelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: Brussels Airlines

26/07/2024

Beste Ik had bij brussels airlines mijn stoelen gereserveerd en heb daarvoor 92€ betaald op de dag dat ik vertrok 29 juni zijn mijn stoelen veranderd naar een andere plaats terwijl ik voor die stoelen heb betaald in het vliegtuig zelf zat er niemand op de stoelen die ik had gereserveerd dan na 10 minutes zijn ze mensen die helemaal van achter zaten op het vliegtuig beginnen verzetten op de stoelen die ik heb gereserveerd bij het online inchecken heb ik dan nog eens 23€ moeten betalen terwijl ik al 92€ had betaald. Bij de terugreis op 10 juli terug mijn stoelen veranderd en toen we ons bagage hebben ingechekt weeral veranderd sorry maar ik heb wel betaald voor die stoelen te hebben ik doe dat altijd mijn stoelen reserveren en nog nooit heb ik zo iets meegemaakt graag zou ik dan ook willen dat brussels airlines mij alles terugbetaald dat is een bedrag van 115€


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform