Terug

gerechtsdeurwaarder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. K.

Naar: Proximus

19/04/2019

Beste, Ik heb een serieuze klacht over Proximus.Heb dit ondertussen al op Facebook gezet want ik ben hier echt niet mee gediend. Ik zou zeggen lees mijn verhaal hieronder.Hopelijk kan u hiermee verder, want ik laat het hier niet bij...Alvast bedankt voor uw moeite.Met vriendelijke groeten,Yannick KnapenIk zou zeggen goed bezig Proximus! Je zal met mijn verhaal veel klanten verliezen.... Waar zal ik beginnen... Op 8 februari 2019, zijn wij verhuisd naar het buitenland. Dit hebben we al 1.5 maand ervoor doorgegeven aan jullie, met natuurlijk de vraag KOST ONS DIT IETS EN HOE WORDT DIT VERDER GEREGELD? Waarop de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei: `u moet hiervoor niets extra`s betalen, noch extra kosten vanaf 8 februari 2019, alsook onze GSM abonnementen gingen vanaf die datum stopgezet worden aangezien wij naar u (lees goed) U concurrent ORANGE gingen aangezien zij in eerste instantie veel goedkoper zijn. Allemaal goed en wel. Krijgen we een factuur van jullie dat wij HEEL DE MAAND FEBRUARI nog moesten betalen alsook onze GSM abonnementen terwijl we op nogmaals 8 februari 2019 dit hadden stopgezet. En niet eens meer in België woonden want wij hadden ons die dag uitgeschreven van de Belgische bevolkingsregister.. Dit was een factuur van over de 100 euro?! Dus maw GSM abonnementen + TV + decoder?! Dat wij nog betalen tot en met 8 februari 2019 begrijp ik, maar tot het einde van de maand? Wij bellen naar de klantendienst, werden we nog eens heel onvriendelijk behandeld door 1 van uw collega`s en meneer legt de telefoon neer, want meneer had nog andere klanten?! En wij dan? Zijn wij dan geen klant? Ons probleem was nog altijd niet opgelost... Dan teruggebeld en uiteindelijk iemand dat ons wou helpen! Nu moesten we nog maar 23 euro betalen. We hebben ons nieuw adres doorgegeven, e-mail adres etc etc. We gingen de nieuwe factuur krijgen via MAIL lees goed MAIL. Tot op heden hadden wij uiteraard nog altijd geen factuur ontvangen via de post, want meneer aan de telefoon zei we sturen dit op via mail. CONCLUSIE: KRIJGEN WIJ NU EEN BRIEF VAN DE GERECHTSDEURWAARDER DAT WIJ ACHTERSTALLIGE REKENINGEN HEBBEN MAAR DIE HEBBEN WIJ NOOIT ONTVANGEN? Bel ik naar de klantendienst, kan ik nog niet eens worden verder geholpen omdat mijn nummer geregistreerd staat bij de deurwaarder? PROXIMUS GULLE ZIJT KLANTONTVRIENDLIJK EN ECHTE DIEVEN. & Uiteraard ga ik hiermee naar Testaankoop. Dit is gewoonweg SCHANDALIG!!

Berichten (2)

Proximus

Naar: Y. K.

23/04/2019

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192953937672]

Proximus

Naar: Y. K.

24/04/2019

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,SylviaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192954026216]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform