Beste klant,
We hebben uw verzoek ontvangen.
Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.
Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.
Graag ook de barcode van de zending, anders kunnen we geen opzoeking doen.
U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.
Met vriendelijke groeten,
Anne
bpost
Anspachlaan 1 bus 11000 Brussel
[THREAD ID:1-RXF1VAQ]
De : klachten@test-aankoop.be
Envoyé : 20/05/2025 11:45:54
A : SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be
Objet : Gerechtsbrief 2de keer niet ontvangen!
CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.