Een geprotesteerde eindfactuur werd pas meer dan een jaar later gecorrigeerd via een creditnota (volledig bedrag) en een correctiefactuur die weer verkeerd was.Ondertussen wel intresten en dossierskosten, een ingebrekestelling met de nodige kosten en uiteindelijk een opzegbrief weer vermeerderd met kosten. Geen duidelijk antwoord op mijn vele mails en aangetekend schrijven. Uiteindelijk een incasso bureau inschakelen met weer buitensporige kosten. Dit alles ondanks Eneco met haar correctie na meer dan een jaar haar fout toegaf (foutieve meterstanden gebruikt wat uiteindelijk leidde tot een eenzijdige verhoging van de voorschotfacturen)De oorspronkelijke eindfactuur, de nieuwe correctiefactuur, een eindfactuur voor gas en de creditnota wegens foutief, de verzamelstaat van verschuldigde bedragen die ik via het incassobureau heb ontvangen, ALLE documenten staan vol fouten, bewust gemanipuleerd, overduidelijk en onweerlegbaar. Ook staan er op deze verzamelstaat factuurnummers en bedragen die mij volstrekt onbekend zijn. De uitgeprinte versie heb ik via Intrum opgevraagd. De ombudsdienst werd opgelicht omdat zij van Eneco de melding hadden gekregen dat de correcties waren uitgevoerd.Dezelfde melding werd aan Intrum gedaan opdat zij hun procedure zouden verder zetten. Dezelfde oplichting dus.Verspreid over 2 jaar 5 dreigementen van Intrum, betalen binnen 5 dagen of gerechterlijke stappen.Waar wacht u op?