Terug

gelokt met prijsfiche van 2021 en aan contract een duurdere prijs hangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Luminus

29/06/2023

Beste, -Ik heb een vast contract, Comfy+ getekend met een prijsofferte op 13/12/2021 en zag later dat in Myluminus de prijs van 01/2022 was opgenomen.-Ik heb verschillende malen contact opgenomen (2601107 van 25/10/22 en 26940170 van 1/12/22) -Eén van die antwoorden in een chat, is dat de prijs bij ondertekening bindend is.-ik heb nooit een antwoord of aanpassing gekregen.-De prijs op die contracten is bijna verdubbeld. -Al mijn voorschotten, eindafrekening en steun van de staat is verrekend op die prijsfiche 1/2022. -Dus voor mij is die eindafrekening niet juist en veel te hoog.-Hopelijk kan ik dit terug vorderen met een nieuwe afrekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform