Terug

geleverde produkt komt niet overeen met toonzaal model

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. M.

Naar: GOOSSENS MEUBELEN

25/10/2025

Geachte mevrouw/heer Op datum 03/08/2025 kochten we een eettafel merk Bjarte We ontvingen het pakket op 13-10-2025. wij hebben gekozen voor levering aan de deur, wat betekent dat je het product zelf in mekaar zet. Het in elkaar zetten van de tafel bestaat erin, de poten onderaan het blad schroeven. dit hebben we met de hand gedaan. De tafel stond niet stabiel. ze wiebelde op haar poten. Dan probeerden we de poten steviger aan te draaien, met de hand. De schroef kwam los te zitten in de poot, had geen grip meer, kon niet meer aangedraaid worden. Omdat we het niet meer zagen goed komen, hebben we telefonisch contact opgenomen met de service dienst. we hebben daar ons probleem voorgelegd. en gevraagd om de verkoop ongedaan te maken, en de tafel weer op te halen, en ons het bedrag terug te storten. We kregen als antwoord dat dit niet mogelijk is. Ze vroegen ons om foto,s door te sturen naar de servicedienst, en het probleem te beschrijven. Omdat we twijfelden aan constructie van de geleverde tafel zijn we in de toonzaal het model dat we gekozen hadden terug gaan bekijken, we zagen dat de poten anders bevestigd waren. we hebben foto's gestuurd van het probleem. Dit hebben we gedaan van de poot, en de losse schroef, maar onstabiliteit kun je niet vastleggen op een foto. we hebben er ook een foto aan toegevoegd van de tafel in de toonzaal, waarop te zien is dat de bevestiging van de poot anders is dan bij de geleverde tafel. tijdens volgend telefonisch contact werd ons gezegd dat de tafel nu op een andere manier wordt gemaakt, niet meer zoals in de toonzaal. De tafel zou ook uit de toonzaal worden weggehaald. Daarop vroegen wij opnieuw om de koop ongedaan te maken omdat wij geen vertrouwen hebben in deze tafel. we kregen het antwoord dat dat niet kon, dat ze enkel een nieuwe poot kunnen leveren, en verder niets voor ons kon doen. Wij gaven aan dat we er niet mee akkoord gaan. Na ons even in wacht te hebben gezet, werd ons gezegd dat de poot zou vervangen worden, en dat er over drie maanden een tafel zou geleverd worden zoals we besteld hebben. wij zijn hier niet tevreden mee. Ons vertrouwen is geschonden. wij willen geen drie maanden wachten. we hebben er ook geen vertrouwen in dat het dan de goede tafel gaat zijn. wij denken dat de verkoopsvoorwaarden geschonden zijn; de tafel is niet dezelfde als in de toonzaal. de schroeven zijn niet stevig genoeg, wat een verborgen gebrek is. wij willen dat de tafel terug opgehaald wordt, en dat wij de volledige som terug krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform