Geachte mevrouw/heer,
Op 18 juni zijn bij mij screens en rolluiken geleverd (ordernummer 7223) . Helaas moet ik constateren dat de geleverde producten niet in goede staat verkeren.
Bij ontvangst leken de producten voor zowel rolluiken als screens in orde. Maar bij het monteren van de screens blijkt het niet mogelijk om de afdekplaten opnieuw te klikken door dat deze niet recht zijn. Deze zijn gemonteerd volgens de richtlijnen van de website en info door een collega. Gezien de aard van de schade vermoed ik sterk dat dit tijdens de productie is ontstaan. Ook de opvulprofielen zijn onvoldoende lang. Nochtans is een collega langs geweest om deze op te meten.
Aangezien het product nog binnen de garantietermijn viel, wou ik hierbij nadrukkelijk een beroep op garantie en dus 4 nieuwe profielen ontvangen. Ik verzocht u vriendelijk doch dringend om deze situatie zo spoedig mogelijk op te lossen, bij voorkeur door vervanging van de beschadigde producten.
Intussen hebben wij contact gehad via mail en via telefoon wat echter niet geleid heeft tot een oplossing.
Graag wil ik nogmaals vragen om 4 nieuwe profielen te leveren op mijn adres.
Met vriendelijke groeten,
Sonja Buyens