Ik heb op 15.11.2024 een bestelling geplaatst voor gepersonaliseerde totebags ter waarde van 85,8Euro. Ik heb het logo dat moest gebruikt worden via mail verstuurd naar 1205775761@gg.com. Op 16.11.2024 heeft de supplier me gestuurd om te vragen of het logo dat hij stuurde mijn logo was, waarop ik diezelfde dag nog met "nee" heb geantwoord met een screenshot van het juiste logo, dat ik had gestuurd via mail. De verkoper wist me hierop te melden dat mijn order reeds verstuurd was, gezien hij dat binnen de 24u moet verzenden en anders een boete krijgt en ik niet tijdig had geantwoord. Hij heeft dus de totebags opgestuurd met een logo dat niet van mij was. Toen ik vermeldde dat ik hier niet mee akkoord was, zei hij dat ik moest wachten tot ik de goederen toekreeg om dan vervolgens terug te sturen en een vergoeding te krijgen. Ik heb van zodra ik de goederen heb ontvangen deze teruggestuurd en een vergoeding gevraagd. De vergoeding bedraagt echter maar 21,45Euro. Ik ben hier niet mee akkoord, gezien ik een foutief product heb ontvangen en hier dan 64,35Eur voor heb betaald. Ik heb dit ook aangegeven bij AliExpress dat ik niet akkoord was met dit voorstel, maar ik krijg hier geen gehoor. Ik wil het volledige bedrag terugkrijgen.