Terug

Geleverde kapotte vitrinekast wordt niet vervangen!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

22/02/2022

Beste, we kochten een volledige eetplaats bij Juntoo. De geleverde vitrinekast is op verschillende plaatsen kapot (gespleten hout, bolle legplanken, wieletjes ontbreken van de glazen schuifdeuren). Deze wordt niet meer gemaakt maar er staat nog één zo'n kast in Juntoo Lochristi. Juntoo wil echter het toonzaalmodel niet aan huis leveren. Ze willen wel de kapotte terughalen. We betaalden €150 bij voor de levering aan huis en nu willen ze de kast uit Lochristi niet ophalen en bij ons leveren. We de kapotte ophalen! Hoe absurd is dat!!!

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: E. V.

23/02/2022

----------------------------------------------Cindy, 23 feb. 2022 17:42 CETBeste klant,Bedankt voor je bericht.We begrijpen je teleurstelling en je ontevredenheid.Er werd een Juntoo dossier voor je aangemaakt voor de opvolging van je melding.Hierin werd ook een voorstel tot oplossing gestuurd.Kan je via het dossier ons voorstel bevestigen?Alle verdere communicatie zal via dit dossier verlopen.We sturen je een sms met de link van dit dossier toe.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,CindyCustomer CareJuntoo09/298 10 50----------------------------------------------Klachtenbox, 22 feb. 2022 15:37 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[3MKOZM-2P6L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[3MKOZM-2P6L]

E. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

01/03/2022

Beste,Betreft: dossier 2201211-01Ik deed een tegenvoorstel via mijn dossier. We zouden de vitrinekast New Hall nemen die 20cm langer is. Met dit bij te betalen is het opgelost en jullie leveren aan huis als jullie de kapotte kast komen ophalen.Dit voorstel deed ik vorige week, direct na jullie mail! Ik zou graag zo vlug mogelijk antwoord hebben vooraleer ook die vitrinekast niet meer voorradig is!Gelieve mij op te bellen om verder af te spreken: 09 279 08 12 / 0478 47 03 56

Juntoo (Overstock Home)

Naar: E. V.

02/03/2022

----------------------------------------------Petra DD, 2 mrt. 2022 09:21 CETDag Mevrouw Van de Velde,Bedankt voor je bericht.We begrijpen je teleurstelling en je ontevredenheid en vinden het bijzonder jammer dat de door jou bestelde kast niet meer kan omgeruild worden wegens uitputting van de voorraad. Omdat we regelmatig ons assortiment veranderen, verlaat de Newhall reeks ons gamma.Op je vraag om je het showroommodel te leveren uit de showroom van Lochristi kunnen we echter niet ingaan. De bedrijfspolicy rond onze showroommodellen is dat de meubels worden opgehaald in de showroom. De showroommodellen worden daardoor ook aan een zeer voordelige prijs aangeboden zodat we zelf niet kunnen instaan voor het transport.Omdat we je kast niet meer kunnen omruilen naar hetzelfde model geven we je de mogelijkheid om een andere keuze te maken in de showroom. Van zodra je keuze hebt gemaakt, wordt een nieuwe bestelbon opgemaakt waarbij het bedrag dat je hebt betaald voor de huidige kast in mindering wordt gebracht.Op je tegenvoorstel in je dossier vragen we alvast aan de collega's van de showroom om een nieuwe bestelbon op te maken van de grotere Newhall kast. Je ontvangt per mail de bestelbon en de gegevens voor de overschrijving van de meerprijs van deze kast. Bij ontvangst van je overschrijving leggen we de datum vast voor de ophaling van je huidige kast en de levering van de grotere Newhall kast.We hopen je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, laat ons gerust iets weten.Vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareJuntoo09/298 10 50----------------------------------------------Klachtenbox, 1 mrt. 2022 09:53 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WY7KYO-2Q4D] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WY7KYO-2Q4D]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform