----------------------------------------------Petra DD, 2 mrt. 2022 09:21 CETDag Mevrouw Van de Velde,Bedankt voor je bericht.We begrijpen je teleurstelling en je ontevredenheid en vinden het bijzonder jammer dat de door jou bestelde kast niet meer kan omgeruild worden wegens uitputting van de voorraad. Omdat we regelmatig ons assortiment veranderen, verlaat de Newhall reeks ons gamma.Op je vraag om je het showroommodel te leveren uit de showroom van Lochristi kunnen we echter niet ingaan. De bedrijfspolicy rond onze showroommodellen is dat de meubels worden opgehaald in de showroom. De showroommodellen worden daardoor ook aan een zeer voordelige prijs aangeboden zodat we zelf niet kunnen instaan voor het transport.Omdat we je kast niet meer kunnen omruilen naar hetzelfde model geven we je de mogelijkheid om een andere keuze te maken in de showroom. Van zodra je keuze hebt gemaakt, wordt een nieuwe bestelbon opgemaakt waarbij het bedrag dat je hebt betaald voor de huidige kast in mindering wordt gebracht.Op je tegenvoorstel in je dossier vragen we alvast aan de collega's van de showroom om een nieuwe bestelbon op te maken van de grotere Newhall kast. Je ontvangt per mail de bestelbon en de gegevens voor de overschrijving van de meerprijs van deze kast. Bij ontvangst van je overschrijving leggen we de datum vast voor de ophaling van je huidige kast en de levering van de grotere Newhall kast.We hopen je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, laat ons gerust iets weten.Vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareJuntoo09/298 10 50----------------------------------------------Klachtenbox, 1 mrt. 2022 09:53 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WY7KYO-2Q4D]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WY7KYO-2Q4D]