Terug

Geleverde en betaalde zegels opnieuw ontvangen met factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Edel Collecties N.V.

05/06/2023

Op 6 mei bestelde ik de zegels ter gelegenheid vd kroning van King Charles II. Die betaalde ik toen meteen (heb er een bewijs van)Vandaag een maand later krijg ik dezelfde zegels nog eens aangeboden deze keer met een factuur en overschrijvings order van 12.20 €Aangezien ik mijn bestelling van 6 mei al lang ontvangen heb en betaald zie ik niet goed in waarom ik deze zegels nog eens toegestuurd krijg met een factuur van 12.20 €Het factuurnr van de reeds geleverde en betaalde zegels is: 13407803. Het nieuwe factuurnr voor dezelfde zegels die ik reeds ontving is: 13423636Ik wens deze laatste factuur dus niet te betalen (voor iets wat ik al ontving) en een bevestiging van annulatie van deze laatste factuur door Edel Collecties. Eveneens wens ik geen kosten te maken voor het terugsturen van de (verkeerdelijk) gestuurde zegels (Edel Collecties moet zelf die kosten betalen)

Berichten (2)

Edel Collecties N.V.

Naar: K. P.

08/06/2023

Geachte heer Ponsaers,Hartelijk dank voor uw reactie.Mijn excuses dat u tweemaal dezelfde zending heeft ontvangen! Mijn collega heeft bij het invoeren van de bestellingen uw bestelling helaas tweemaal ingevoerd.Maakt u zich geen zorgen, ik zie dat mijn collega van de klantenservice deze betaling al voor u geannuleerd heeft. De factuur hoeft u niet meer te voldoen, het product kunt u als cadeau beschouwen.Nu alles netjes voor u opgelost is wil ik u graag vragen de klacht te sluiten.Nog een prettige en zonnige dag toegewenst meneer Ponsaers!Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordialement,Kind regards,Merel van VeenEdel Collecties3128646 Begin doorgestuurd bericht:

Edel Collecties N.V.

Naar: K. P.

24/06/2024

Geachte Heer Ponsaers,U heeft in Testaankoop aangegeven dat uw klacht succesvol is afgerond.Fijn dat u dat heeft aangegeven! Zou u er in Testaankoop voor willen zorgen dat de klacht op privé komt te staan? Als dank hiervoor bieden wij u graag een Edel giftcard aan ter waarde van 50 euro. Als u dat heeft gedaan sturen wij de kaart direct naar u op.Fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Grüßen,Cordialement,Kind regards,BobEdel CollectiesWij zijn direct bereikbaar via telefoon en livechat.Sie können uns direkt per Telefon und Livechat erreichen.Nous sommes joignables directement par téléphone et par livechat.Van: klachtenbox@test-aankoop.beAan: Edel CollectiesDatum: 06 jun 16:09Onderwerp: Klacht: Geleverde en betaalde zegels opnieuw ontvangen met factuur (CPTBE01805406-42) U hebt een klacht ontvangen van KENNETH PONSAERS Beheerd via Over ons Geleverde en betaalde zegels opnieuw ontvangen met factuur EDEL COLLECTIES N.V. Naam van de klant KENNETH PONSAERS Referentie van deklant Klantnummer: 3128646 Beschrijving van de klacht Op 6 mei bestelde ik de zegels ter gelegenheid vd kroning van King Charles II. Die betaalde ik toen meteen (heb er een bewijs van) Vandaag een maand later krijg ik dezelfde zegels nog eens aangeboden deze keer met een factuur en overschrijvings order van 12.20 € Aangezien ik mijn bestelling van 6 mei al lang ontvangen heb en betaald zie ik niet goed in waarom ik deze zegels nog eens toegestuurd krijg met een factuur van 12.20 € Het factuurnr van de reeds geleverde en betaalde zegels is: 13407803. Het nieuwe factuurnr voor dezelfde zegels die ik reeds ontving is: 13423636 Ik wens deze laatste factuur dus niet te betalen (voor iets wat ik al ontving) en een bevestiging van annulatie van deze laatste factuur door Edel Collecties. Eveneens wens ik geen kosten te maken voor het terugsturen van de (verkeerdelijk) gestuurde zegels (Edel Collecties moet zelf die kosten betalen) Gewenste oplossing Herziening van de factuur Bewijsstukken IMG_0574.jpegIMG_0575.jpeg Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Testaankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE01805406-42 Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden rbn_cnv=060c8a8c-e1ab-4063-b3eb-249307193c5f


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform