Terug

Geleverd pakket niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/10/2020

Ik bestelde via Campinia Media een boek dat geleverd zou worden via GLS Ordernr. bij Campinia Media 2027846 Vandaag 16-10-2020 om 12:57 krijg ik een email dat mijn pakket met nr 73686572000 afgeleverd is. Er zit helaas niets in mijn brievenbus (= pakketjesbrievenbus) Het bestelde pakket is een boek dus past perfect in mijn pakketjes bus. Als ik naar de Track&Trace ga op de website staat het ook aangeduid als 'Geleverd' Ik was de ganse tijd thuis.Ik heb al contact opgenomen met GLS maar zij zeggen 'Pakket is Geleverd' en kunnen verder niets doen.Mail van GLS:U pakket werd geleverd. Bent u gaan kijken of de zending niet bij u rechtstreekse buren is geleverd of eventueel in uw brievenbus zit. Zo niet, dient u verder contact op te nemen met de verzender van uw pakje zodat hij hiervoor een onderzoek kan opstarten bij GLS. Ik denk niet dat het mijn taak is om alle buren af te lopen om te kijken waar mijn pakket zit. Het minste dat ze dan kunnen doen is of een bericht achterlaten in mijn brievenbus of een mail sturen van waar mijn pakket dan wel geleverd is.Dank bij voorbaat.Met vriendelijke groeten Gilbert

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. R.

16/10/2020

Beste,Indien u uw pakket niet heeft ontvangen, dient u verder contact op te nemen met de verzender van uw pakje zodat hij hiervoor een onderzoek kan opstarten bij GLS.Mvg,Your Delivery Service Team GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform