Terug

Geleverd, niemand thuis , geleverd, niet geleverd?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/05/2024

Beste, de volgende bestelling zal ik vragen om NIET meer via GLS te leveren. Als je niet kan leveren oké. Maar donderdag pakket is onderweg, in de namiddag geleverd? Met 2 personen de hele dag thuis, camera aan de deur en grote box naast de voordeur met post pakket op. Vrijdag opnieuw pakket is onderweg, in de namiddag pakket is afgeleverd, s'avonds bericht er was niemand thuis en je mag naar een parcel plaats je THUISLEVERING ophalen. Het is natuurlijk gemakkelijk om alles in een parcel te droppen minder werk voor de chauffeur en voor klanten voor de parcel winkel.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

21/05/2024

Beste Mhr VermeerschIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik zie dat op 16/05 uw pakket terugkwam omdat de chauffeur niet genoeg tijd had om het aan u te komen aanbieden (hij keerde na 19:00 terug naar het depot).Op 17/05 heeft hij uw pakket opnieuw geladen voor levering en volgens de geolocalisatie van zijn bestelwagen op het moment van de afwezigheidsmelding was het inderdaad op uw adres (zie geoloc via google map).Het pakket is dus afgeleverd bij de pakketwinkel volgens de FLEX DELIVERY opties van de verzender.Als U wilt dat de chauffeur uw pakket zonder handtekening in een speciale box of op een safety plaats bij U thuis aflevert, kunt U ons van deze mogelijkheid op de hoogte stellen via ons MYGLS-portaal met vermelding van de veilige plaats waar het pakket kan worden afgegeven. Zonder deze toestemming hebben onze chauffeurs niet het recht om pakketten af te geven in afwezigheid van de ontvanger en moeten ze de pakketten vervolgens afleveren in een parcel shop.MvgChristine

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/05/2024

Beste, indien jullie chauffeur aanbelde bij huisnummer 56 zoals op foto dan zat hij helaas bij de gebuur.

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

21/05/2024

Mhr VermeerschHet gaat over een geolocalisatie van de camionette, dus blijkbaar was het voertuig op nummer 56 geparkeerd maar chauffeur heeft zich wel op 58 aangebodenDank uMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform