Terug

geleverd in ongevraagd afhaalpunt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: DPD Belgium

28/07/2023

Beste Ik heb al meermaals rechtstreeks gemaild naar DPD voor dit probleem, maar kreeg geen eerlijk antwoord. Mijn pakketje is blijkbaar al een hele tijd terug geleverd in een afhaalpunt / parcelshop in Lummen, maar liefst bijna 50km van het afhaalpunt (te Heist-op-den-berg) dat ik heb gekozen om mijn pakketje te laten leveren. Ik heb met iedereen al contact gehad en niemand wilt helpen, zowel DPD als Undiz het bedrijf zelf. Ik heb contact opgenomen met het afhaalpunt in Heist-op-den-berg waar dus oorspronkelijk mijn pakketje heen moest en zei wisten mij te vertellen dat ze inderdaad nog altijd daar op mijn pakketje wachten, in al die tijd is er niets toegekomen. Ondanks dat DPD en Undiz blijven volhouden dat het pakketje wel in Heist-op-den-berg is geleverd. Ook heb ik daarbij geen enkele mail mogen ontvangen of dat mijn pakketje überhaupt ergens geleverd is of niet, heb alleen kunnen vinden via tracking dat het op een volledig andere locatie is geleverd. Lummen dus, die intussen ook al niet meer klopt sinds het pakketje terug naar het bedrijf Undiz is gestuurd. Ik heb sindsdien geen gehoor meer gekregen van beiden partijen. Ik ben het enorm beu dat de situatie volledig genegeerd word, hoorns die worden ingesmeten als je met een probleem naar DPD belt, dit kan absoluut niet, zeker niet voor een bedrijf zoals DPD. Ik zou nog steeds graag het pakketje ontvangen, ik wacht hier al sinds 11 juli op! Uiteraard alleen als dit op een goed geïnformeerde manier kan. Alvast bedankt! Kiara Van Herck

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: K. V.

01/08/2023

Beste Kiara,Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verliep.Ik heb dit opnieuw nagekeken voor u.Het pakket werd via Lummen (leverdepot voor Heist op den Berg) in het gekozen afhaalpunt geleverd op 18/07 samen met 10 anderen pakketten, maar door een technisch probleem blijkbaar, kreeg u daarvoor geen mail om u dit te melden.Het werd dan terug aan de chauffeur meegegeven op 27/07 (normaal is dit na 7 dagen-dus moest dit normaal al op 25/07) en retour afzender gestuurd.Om u pakket als nog te ontvangen, moet u contact opnemen met de afzender, deze heeft het pakket gisteren retour ontvangen (Fr).In de hoop u correct tehabben geïnformeerd wens ik u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform