Ik wil even melden dat de aankoop zeer vlot verliep, alsook de levering.
Diegene die de naverkoop doet, alsook de verantwoordelijke, kan heel wat leren naar gesprekstechnieken naar klanten toe.
Indien bij het eerste telefonisch gesprek vandaag, waarbij ik vroeg om mij even te laten uitspreken, meneer me niet bleef onderbreken en gewoon duidelijk maakte geen gehoor te willen geven aan onze melding / klacht en meteen zei “ ik ga de telefoon nu neerleggen “ dan zou ik minder kwaad geweest zijn erna.
Dit is absoluut geen manier van werken
De techniekers en verkopers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam. Dankzij de hulp van Antonio, via facetime op een zaterdag heeft hij ons toch wel verder geholpen en gaf hij zelf toe dat dit type bed moeilijk ineen te zetten is.
Dit bed valt niet zomaar te monteren en even te demonteren voor een wisselstuk.
De scheur in nummer 7 die het bed verbindt.. wie zegt niet dat dit niet doorscheurt? Als het moet gedemonteerd worden moet elk latje van de lattenbodem opnieuw losgemaakt worden , alsook de lades.
Ook bij aanvang van het gesprek werd er nooit gevraagd naar het bestelnummer en bij de tweede oproep hoorfe ik de medewerker nog gauw iets zeggen over het voorgaande gesprek. Niet wetende wij hij aan de lijn had want ik belde zelf met een ander nummer….
Als uw kind van 4 jaar vraagt “ wanneer wordt het nieuwe stuk geleverd om bedje te maken “ en je kan er alleen maar op antwoorden “ weet ik niet “ dan breekt je hart
Het is hier helemaal geen kwestie van niet willen ineensteken zoals de naverkoop beweert, maar wie dit bedje kent , weet dat dit geen evidentie is en hoe meer men demonteert, hoe meer er van de sterkte afgenomen wordt.
Ik wil dit toch wel even meedelen en ik wijs zeker met geen vinger naar de showroom, verkoop, leveranciers want deze waren wel vriendelijk en hadden ten minste een luisterend oor !