Terug

Geleverd artikel beschadigd Dienst na verkoop onbeschof

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

H. T.

Naar: Prenuptia meubelen

21/06/2024

Wij kochten twee bedden aangekocht in februari Op 8 april werden deze geleverd en bij nazicht bleek een belangrijk onderdeel, nummer 7, beschadigd te zijn ; er was een scheur in aanwezig. Dit werd gemeld en er zou ons al sinds mei een nieuw onderdeel bezorgd worden. Als klantendienst melden zij dat wij dit bed wel tujdelijk kunnen monteren maar dit is onmogelijk. Om het te demonteren moet heel de lattenbodem losgemaakt worden, lat per lat en de lades weer losgemaakt worden. Dit was al niet eenvouding om te monteren. De klantendienst wil dit niet inzien en wil ons geen onderdeel uit de voorraad meegeven. Daarnaast nam ik oon telefonisch contact maar deze zijn ronduit beschoft en klantonvriendelijk ! Ze laten de klang niet uitspreken en zeggen dat alles per mail gemeld is… bieden geen service en leggen de telefoon gewoon neer Intussen heeft mn dochter van 4 jaar nog steeds dus geen bed De klantendienst - na verkoop- durft te beweren dat ik dit bed niet wil monteren. Als zij eens kennis zouden hebben over de montage, dan zouden zij weten dat dit niet evident is om even ineen te zetten en weer uiteen te halen om opnieuw te monteren

Berichten (1)

H. T.

Naar: Prenuptia meubelen

21/06/2024

Ik wil even melden dat de aankoop zeer vlot verliep, alsook de levering. Diegene die de naverkoop doet, alsook de verantwoordelijke, kan heel wat leren naar gesprekstechnieken naar klanten toe. Indien bij het eerste telefonisch gesprek vandaag, waarbij ik vroeg om mij even te laten uitspreken, meneer me niet bleef onderbreken en gewoon duidelijk maakte geen gehoor te willen geven aan onze melding / klacht en meteen zei “ ik ga de telefoon nu neerleggen “ dan zou ik minder kwaad geweest zijn erna. Dit is absoluut geen manier van werken De techniekers en verkopers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam. Dankzij de hulp van Antonio, via facetime op een zaterdag heeft hij ons toch wel verder geholpen en gaf hij zelf toe dat dit type bed moeilijk ineen te zetten is. Dit bed valt niet zomaar te monteren en even te demonteren voor een wisselstuk. De scheur in nummer 7 die het bed verbindt.. wie zegt niet dat dit niet doorscheurt? Als het moet gedemonteerd worden moet elk latje van de lattenbodem opnieuw losgemaakt worden , alsook de lades. Ook bij aanvang van het gesprek werd er nooit gevraagd naar het bestelnummer en bij de tweede oproep hoorfe ik de medewerker nog gauw iets zeggen over het voorgaande gesprek. Niet wetende wij hij aan de lijn had want ik belde zelf met een ander nummer…. Als uw kind van 4 jaar vraagt “ wanneer wordt het nieuwe stuk geleverd om bedje te maken “ en je kan er alleen maar op antwoorden “ weet ik niet “ dan breekt je hart Het is hier helemaal geen kwestie van niet willen ineensteken zoals de naverkoop beweert, maar wie dit bedje kent , weet dat dit geen evidentie is en hoe meer men demonteert, hoe meer er van de sterkte afgenomen wordt. Ik wil dit toch wel even meedelen en ik wijs zeker met geen vinger naar de showroom, verkoop, leveranciers want deze waren wel vriendelijk en hadden ten minste een luisterend oor !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform