Terug

Geldopname niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Napoleon Games

14/12/2022

BesteNa pogingen om jullie te contacteren via diverse manieren is dit mijn laatste optie om hopelijk in contact te kunnen komen. Via contactformulieren, geen antwoord. Via E-mail, geen antwoord. Via verschillende telefoonnummers, geen antwoord. Daar hoor je enkel een automatisch bericht “sorry er is niemand beschikbaar” en dit op elk uur van de dag gelijk welke dag in de week. On-mo-ge-lijk contact op te nemen. Mijn vraag is als volgt: Ik heb een geldopname gedaan op 4 december, ondertussen reeds 11 dagen geleden, maar nog steeds heb ik geen geld mogen ontvangen op mijn bankrekening. Het gaat over transactienummer #410058399 ter waarde van 250 euro. Dit gaat over een instant overschrijving (!) Nu, ik begrijp heel goed dat het soms wat langer duurt, maar ondertussen zijn we 11 dagen verder en is de maat toch echt wel vol. Graag zie ik spoedig een oplossing voor dit probleem en verwacht ik mijn geld op mijn rekening.Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

Napoleon Games

Naar: J. D.

21/12/2022

Beste, '‹ Bedankt voor uw contactopname. '‹ Betreffende uw klacht met referentie: CPTBE01674981-82 Wij hebben wel degelijk een gesprek gehad met de heer Jorn De Backer omtrent een opname die hij nog niet heeft ontvangen. Er is een dossier opgesteld meteen na de contactopname op 15/12/2022.   Dit dossier is momenteel in onderzoek bij onze betaalprovider. Van zodra we een antwoord ontvangen, zullen wij naar de heer De Backer terugkoppelen via e-mail zoals beloofd. Met vriendelijke groeten, Napoleon Sports and Casino Customer Service Napoleon cares about its customers. If you are seeking information to help you manage your gambling better, set limits restricting your deposits, or closing your account, you can do so via our Responsible Gaming  portal.

J. D.

Naar: Napoleon Games

21/12/2022

BesteMet alle respect, maar waarom zijn we ondertussen alweer een week verder en heb ik dit geld nog steeds niet ontvangen?Dit betreft een instant overschrijving op 4 december, bevestigingsmail dat storting onderweg is heb ik ontvangen op 4 december. Wat voor een onderzoek moet er dan gedaan worden? Dit gaat over een geldopname zonder enig probleem? Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform