Terug

Geldig ticket gekocht en toch een boete

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: De Lijn

19/08/2024

Beste, ik gebruik de 4411-app om De Lijn tickets te kopen voornamelijk voor mijn zoon: de 4411-app geeft duidelijk uitleg hoe je het ticket koopt, hoe je het ticket toont aan de controleur alsook dat je een ticket voor iemand anders mag kopen. Op 13/06 kocht ik om 07.16 een ticket voor mijn zoon en stuurde het bewijs - exact zoals aangegeven staat in de app - door naar mijn zoon. Helaas vond de controleur het nodig om dit niet te aanvaarden en een boete te geven. HOe kan het dat de 4411 app aangeeft dat je wel een ticket voor iemand anders koopt maar dat jullie van de Lijn dat niet aanvaarden. Is het de bedoeling dat ik een klacht indien tegen 4411? dank u voor een duidelijke antwoord, hoogachtend, Catharina Bamps

Berichten (2)

C. B.

Naar: De Lijn

06/09/2024

Geachte, ik heb helaas nog steeds geen antwoord van jullie ontvangen. Op jullie website maken jullie zelfs reclame voor de mogelijkheid om een ticket te kopen via een derde/partner maar als ouder mag je dus geen ticket kopen voor je kind blijkbaar volgens jullie conducteur. https://www.delijn.be/nl/content/vervoerbewijzen/tickets/partners-ticket/ dank u voor een reactie, Catharina

C. B.

Naar: De Lijn

23/09/2024

Geachte, nog steeds geen bericht ontvangen. Spijtig. 4411 heeft me wel gecontacteerd, zij bekijken van hun kant hoe ze een oplossing kunnen bieden, dat heet klantenservice, dank u catharina


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform