Terug

Geldautomaat geeft geen geld maar schrijft wel af van rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. A.

Naar: ING - Bank and kantoren

27/12/2021

Bij poging tot opname van 500 euro contant bleef het geld in de gleuf steken en kon niet worden uitgenomen. Dit bij ING filiaal in Bree. Bankmedewerkster wilde geen hulp bieden en wees op andere automaat om te gebruiken. Bij mijn protest gooide ze de eenrichtingsdeur in mijn gezicht dicht. De andere automaat gaf geen geld, maar de medewerkster bleef nu achter de dichte deur. Het bedrag van 500 euro werd wel van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de dag erna via een brief de zaken aan de bank voorgelegd met uiteraard het verzoek tot terugstorting van mijn geld. Nu, tien dagen later, nog steeds totaal niets meer van gehoord. Heb nieuwe brief aan bankfiliaal gericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform