Ingewikkelde situatie waar Zalando weigertiets aan te doen. Ik wilde Nike schoenenbestellen op hun website/app maar die liepde hele tijd vast. Na een paar keer proberenwerd mijn account geblokkeerd omdat ik meermaals deverkeerde login zou hebben gegeven. Leek me heel raar aangezien ik dit account al 7 jaar gebruik zonder problemen en echt wel het wachtwoord ken.(Achteraf gaf een van deklantendienstmedewerkers aan dat dit eenenorm veel besteld artikel was en datdaarom hun website soms vasthing op ditartikel...) dus account geblokkeerd en nietmeer te redden was het antwoord bij Zalando... Intussen heeft mijn collegavoor mij het artikel kunnen bestellen enmeteen afgerekend met een gift card. Enkeledagen later ontving ze een mail dat het artikel toch niet leverbaar zou zijn en het tegoed zou teruggestort worden op hetaccount. Bij het inloggen op het account bleek ook dat account geblokkeerd te zijn omwille van foutief ingeven van logincode..heel raar... hetzelfde probleem bij een account dat niets met het andere te maken heeft overigens. we proberen nu al 3 wekencontact te nemen via mails en telefonisch met de klantendienst. Ze zeggen gewoonaccounts geblokkeerd we kunnen niets meer voor je doen... de 110 euro ben jekwijt... maar ze zijn echt zoongeïnteresseerd en weigeren te luisteren en te helpen. Als je dan gefrustreerd geraaktleggen ze gewoon neer.. dit is gewoon geld stelen...hun website/app werkt niet naar behoren je wordt geblokkeerd daardoor en ze houden gewoon je geld... we staan met onze rug regen de muur. Met een andere oplossing komen ze ook niet zoals het tegoed terugstorten op de rekening van het geblokkeerde account... dit kan perfect maar ze weigeren gewoon je te helpen maar steken intussen wel het geld van hun klanten in hun zakken zonder een artikel te leveren...