Terug

geld verdwenen van e lotto rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. O.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

08/09/2021

Beste,ik heb een e lotto rekening om automatisch te kunnen spelen op lotto. Op 15 maart kreeg ik een melding van 3 betalingen naar speelformulieren voor een totaal van 21 euro. ik heb deze betalingen niet gedaan. Op het tijdstip van verrichting was i onderweg met de fiets en had mijn laptop en smartphone op zak. Ik heb dadelijk contact opgenomen met lotto en kreeg de melding dat ik mijn paswoord moest vervangen en ze gingen het nakijken. Omdat ik op 22 maart nog geen bericht kreeg nam ik opnieuw contact met lotto. Ik heb opnieuw mijn verhaal moeten doen. Mijn paswoord opnieuw moeten vervangen en een digitaal ticket moeten aanmaken. Vandaag opnieuw moeten bellen, opnieuw heel mijn verhaal moeten doen. Tot op heden geen oplossing. Geen idee welke stappen ik nog kan ondernemen.mvgWim Helsen

Berichten (1)

NATIONALE LOTERIJ

Naar: A. O.

13/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform